    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Uciążliwi sąsiedzi
    Date: Sat, 2 Oct 2004 11:25:09 +0200

    > Na samym początku mieszkania tam mieli w zwyczaju grać w mieszkaniu
    piłką do
    > kosza, ale udało się wybić im to z głowy.
    >
    > Przez długie miesiące nie mogli nauczyć się używania klamek. Po prostu
    > zamykali drzwi trzaskając nimi.

    zwykla dewota z Ciebie. Przeszkada Ci tez jak mieszajac lyzeczka herbate
    obcieraja nia o
    boki szklanki?

    Pewnie jak bys mial mozliwosc do bys tlen im ciut dokrecil..

    > Rzuć grubą książką w przeciwległy kąt pokoju. Wywróć krzesło. Trzaśnij
    > drzwiami. Zepchnij kumpla/TŻ z łóżka na podłogę. Ściągnąwszy zimowe buty
    > rzuć je w miejsce, gdzie mają leżeć. Odbijaj sobie o podłogę przez
    godzinę
    > kauczukową piłeczkę. Znów trzaśnij drzwiami. Po pijaku potknij się o
    > dwadzieścia butelek poustawianych w przedpokoju. I tak dalej. I tak
    > przez kilka miesięcy. Nie trzeba być specjalnie wrażliwym, żeby
    ześwirować.

    moze trzeba znalezc sobie lepsze zajecie niz siedzenie ze skzlanka przy
    scianie calymi dniami.

> [...]
    wprowadzili
    > i przestawiają meble. Pomijam fakt, że godzina 23 to nienajlepsza pora
    na
    > jeżdżenie regałami po mieszkaniu, ale niech im będzie - może szybko
    ucichną.
    > Poprzedni jeździli meblami co drugi dzień. Może urządzali wyścigi
    regałów? :)

    > W każdym razie moje pytanie jest na razie nieco na wyrost, bo póki co to
    > pierwszy dzień obecności nowych i _jeszcze_ nie narzekam :) Ale
    chciałbym
    > już wiedzieć, co robić, bo trzeba kuć żelazo, póki gorące.

    wate sobie kupic.

    Lecza mnie tacy ludzie. Zaloze sie ze nawet ich mlaskanie przy sniadaniu
    bedzie Ci przeszkadzac.

    P.