  • Data: 2002-02-04 15:38:34
    Temat: Re: Uciazliwe sasiedztwo?
    Od: Tomasz Śląski <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkowniczka "ania" <a...@e...pl_#@!%> napisała:

    > kolego:-)
    > masz racje - ale ty chyba nigdy nie slyszales tego zaworu o ktorym
    > pisza poprzednicy wydaje on potworny huk w momencie uzywania
    > co za klopot zalozyc splucke - i juz nie bedzie takiego halasu - chyba
    > ze ktos bedzi mial uszkodzony zawor i bedzie "grac i spiewac" :-)

    Pod warunkiem ze dolnopłuk sie zmieści.
    Zawór ten, zwany spłukiwaczem cisnieniowym, w istocie potrafi wydawać
    huknięcie przy zamykaniu dopływu wody, co wynika z jego niewłaściwej
    regulacji zazwyczaj - pod dzwignia jest śrubka do regulacji czasu
    spłukiwania a pod pokrywką u góry śrubka do regulacji napięcia sprezyny
    zamykajacej. Wiem, bo sam kiedyś miałem.

    Ale teraz to juz NTG i OT - sam siebie opieprzam i kończę wątek.

    --
    TOM
    GSM +48 607 81 83 30 GG 139980 TS635-RIPE