  • Data: 2005-03-09 14:58:46
    Temat: Re: Ubezwlasnowolnie - konsekwencje
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jerzy" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:6fdb.000007ef.422ee9f9@newsgate.onet.pl...
    > W rodzinie mam chora na Alzheimera. Wujek chce ja ubezwalnowolnic, ale
    > zastanawia sie czy po ubezwlasnowolnieniu czekaja go w zwiazku z tym nowe
    > obowiazki lub utrudnienia. A jesli tak to jakie?

    to zalezy czy wujek bedzie sprawowal bezposrednia opieke, jesli chodzi o
    obowiazki to wszystkie po calkowitym ubezwlasnowolnieniu spadna na niego ,
    to tak jak z opieka nad malym dzieckiem , ktore trzeba niekiedy za raczke
    prowadzic z tym , ze dziecko uczysz samodzielnosci a takiej chorej juz
    raczej tego nie nauczysz , utrudnienia ? jesli chodzi o urzedy to zadne
    poniewaz otrzyma zaswiadczenie , ze jest opiekunem prawnym i z racji tego
    wszystko sam zalatwi

    Sandra