  • Data: 2013-01-07 09:19:01
    Temat: Re: Ubezpieczenie a wypadek
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-07 02:55, Budzik pisze:
    > Mam dwa teoretyczne pytania:
    >
    > - czy za leczenie osób po wypadkach samochodowych płaci NFZ, czy na
    > zasadzie regresu finalnie płacą firmy ubezpieczeniowe w których winni mają
    > OC?

    NFZ a potem może sobie ściąga koszty od ubezpieczyciela.

    > - czy jeżeli mam wypadek a nie mam ubezpieczenia zdrowotnego to szpitalowi
    > zapłaci winny wypadku ze swojej polisy OC?

    Zapłacisz z własnej kieszeni a potem musisz odzyskać pieniądze od
    ubezpieczyciela sprawcy. W zależności od firmy różnie może to trwać. Ja
    miałem wypadek i sprawca był ubezpieczony w Axa. Na lekarzy wybuliłem
    coś koło 5000zł pieniądze odzyskałem z OC przez prawnika w ciągu 7 miesięcy.