    From: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: US zwrócił za dużo kasy- co teraz??
    Date: Tue, 16 Aug 2005 22:31:23 +0200

    Tue, 16 Aug 2005 22:19:26 +0200, *msas* <news:ddthnm$52d$1@news.onet.pl>
    napisał(a):

    > Wiem, że z US lepiej nie walczyć ale chcę się czuć jak uczciwy człowiek a
    > nie jak przestępca, za jakiego ma mnie teraz mój kochany urząd skarbowy.

    Odesłałabym im te 20 zł wraz ze stosownym pisemkiem.
    Napisz, że nie mają prawa Cię straszyć, tym bardziej, że sami się pomylili i
    niech wyjaśnią skąd im się wzięła taka kwota. Sprawdź też na przekazie
    pocztowym jaka była ta opłata, bo może rzeczywiście potrącili sobie.
    Drugie, takie samo pisemko wyślij do Ministerstwa Finansów!

    --
    Kaja