  • Data: 2006-07-23 12:50:49
    Temat: Re: ULICZNE GRAJKI POD OKNEM
    Od: "AnyMouse" <A...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "o`rety" <o`rety@pl.pl> napisał w wiadomości
    news:e9vf0u$7g5$1@news.tkdami.net...

    > No dobra, a teraz wytłumacz wszystkim co to jest nienacek.
    > :)

    jak to co?
    najwyższy punkt gdzie możesz się dostać dzwigając kondoma napełnionego wodą.
    Ważne jest, żeby punkt ten był w bezpośredniej bliskości miejsca gdzie
    znajduje się punkt emisji dźwięków.

    Jeżeli musisz się trochę oddalić, to pamiętaj że rzucać trzeba pod kątem 45
    st. bo wtedy zasięg jest największy

    Zadowolony :-)