  • Data: 2008-10-28 06:57:10
    Temat: Re: Tworzone oprogramowanie i (nie)legalne narzędzia do tego
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 27 Oct 2008 20:57:05 +0100, Patryk Włos napisał(a):

    > Ja się w czasach Delphi 3 spotkałem z przypadkiem, że polski dystrybutor
    > Delphi się zapytał pewnej polskiej firemki tworzącej w Delphi soft o
    > jakiś dowód legalności. Tamta kopia Delphi legalna akurat była, więc nie
    > było dalszego ciągu - ale może by i był, gdyby akurat używali pirata (co
    > w tamtych czasach i mieście było jeszcze popularne).

    Kilkanaście lat temu (uwaga dla Urzędu Skarbowego: to się już dawno temu
    przedawniło więc się nie podniecajcie) zajmowałem się kodowaniem modułów w
    C++ dla pewnego Niemca. Wypłacał pieniądze gotówką bez jakiegokolwiek
    pokwitowania, nie obchodziło go czy ktokolwiek płaci z tego jakieś
    podatki. Ale jednej rzeczy pilnował bardzo dokładnie: czy mam legalnie
    nabyte kolejne wersje kompilatora Borlanda.