    From: "Ajgor" <n...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Trzy pasy ruchu na skrzyzowaniu.
    Date: Mon, 19 Mar 2012 13:19:44 +0100

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości

    > Czy ty w ogóle masz prawo jazdy?

    Oczywiście, że mam, i za soba ponad 20 lat bezwypadkowej jazdy, i ani
    jednego mandatu.
    (No.. Jeden, jak kiedyś w dzień zapomniałem świateł włączyć:) Zapłaciłem
    wtedy 80zł).
    Chodzi o to, że u nas w mieście jest głośno o tym miejscu. Jak zatrzymasz
    się przed znakiem, i później pojedziesz,
    to cię uwalą, że nie widziałeś torów z prawej strony. Jak się zatrzymasz ZA
    znakiem, ale w miejscu, gdzie tory widać, to Cię uwalą
    za nie zatrzymanie przed znakiem. Jedyne wyjście, to zatrzymać się dwa razy.
    Tylko, że tego ich nikt nie uczy.

    Ale akurat to nie było głównym tematem tego wątku. Ważniejsze dla mnie sa te
    pasy.
    A pytam o to, bo niedługo prawdopodobnie będzie spotkanie prezydenta miasta
    z mieszkańcami,
    i chciał bym tą kwestię poruszyć, ale musze wiedzieć, jak sprawa wygląda od
    strony prawnej.
    Zreszta nie tylko ta kwestie. W kilku miejscach sa idiotycznie ustawione
    swiatla (piesi majac zielone swiatlo wchodza prosto pod kola
    samochodow, ktore... tez maja zielone :)