eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoEuropejski Trybunał "Sprawiedliwości" o pushback-ach imigrantów ze współudziałem Frontex-u [2016] › Re: Trybunał UE Sprawiedliwości o pushback-ach imigrantów ze współudziałem Frontex-u [2016]
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Trybunał UE Sprawiedliwości o pushback-ach imigrantów ze
    współudziałem Frontex-u [2016]
    Date: Thu, 07 Sep 2023 07:36:48 +0200

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Uważam, że dokąd nie będzie się z automatu deportować nielegalnych
    > imigrantów, a ewentualnie rozpatrywać wniosków złożonych legalnie
    > przed wjazdem, to nikt tego nie opanuje.

    Czyż w wersji UE kanonicznej jakby nie przybyli to powinni móc złożyć
    wniosek który powinien być w sposób właściwy rozpatrzony, nieprawdaż?

    Zresztą w tym przypadku prawno-politycznie zręczniej jest lecieć po
    linii "cofnięcia do bezpiecznego kraju tranzytowego (Turcji)".
    Tyle że Polska chyba się nie będzie rwać uznać Białoruś za kraj
    bezpieczny a nawet jak uzna (o dziwo) to Łukaszka może (dosłownie) kilku
    imigrantów cofnąć "(niby) za sprawy karne" do reżimu pochodzenia żeby
    siedzieć okrakiem na płocie.

    BTW Ilu Ukraińców poprosiło o azyl _polityczny_ w Polsce *jak trwa wojna* ?
    Jak _żaden_ to będzie świecki statystyczny cud IMHO.

    --
    A. Filip