  • Data: 2005-08-14 18:39:03
    Temat: Re: Trudna sprawa
    Od: "Marqvs" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ania " <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ddo1ot$2d3$1@inews.gazeta.pl...

    A tak swoją drogą to
    > rzeczywiście bardzo trudna sprawa, szczególnie, że nie ma chętnych do
    > ugody,
    > jak sądzę. Co ten ojciec taki wredny?? A.

    Nie wiem czego taki wredny az tak sie tym nie moge interesowac. Nie bywam
    tam w domu i naocznym swiadkiem nie jestem. Moge tylko przypuszczac ze stary
    "szykuje" mieszkanie dla jego 20-letniego mlodszego brata ktory za pare
    m-cy ma sie zenic ( nie wiem czy to do konca prawda). Jakby nie było to sa
    sytuacje trudne az znam przypadki gdzie w takich sytuacjach lub podobnych
    syn przejmował kontrole nad sytuacja.