  • Data: 2011-12-06 23:19:59
    Temat: Re: Towar niezgodny z umową?
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com>

    > Nie mam zielonego pojęcia. Odpowiednio do tego żeby pracował już 3 lata
    > bez przerwy.

    No właśnie. Nie wiesz czy te warunki nie są np jedynymi w jakich może
    pracować

    > To jakie są te wymagania? Bo jak dla mnie, jest jeden wymóg, serwer ma
    > "serwować". Mój serwer "serwuje", więc jest serwerem. c.b.d.u.

    I widzisz, istota sprawy jest taka, że Ty nie masz serwera tylko coś co
    serwuje, tak samo jak może serwować komórka, i teraz takie coś przestało u
    kogoś serwować a Ty dowodzisz na swoim przykładzie, że tamto jest serwerem
    bo u Ciebie jest skoro serwuje. Zastanów się jaki to ma sens.