  • 1. Data: 2021-01-28 07:25:24
    Temat: To można protestować, czy nie?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    "Nadkom. Marczak odniósł się też do taktyki policjantów i wskazał, że
    głównym celem działań, na którym się zawsze skupiają, jest
    bezpieczeństwo. - Nie mogę zatem zgodzić się z osobami, które uważają,
    że taktyka się zmieniła. To, co się zmieniło to brak zachowań
    agresywnych wobec funkcjonariuszy - podkreślił"

    Tak, tak. Pamiętamy te agresywne julki co na antyterrorystów napadały!

    No dobra - ale to jak jest. Rozporządzenie się zmieniło, że sam udział
    proteście nie jest już wykroczeniem? Policja ignoruje łamanie prawa (bo
    przecież ponoć prawo czyta się od dołu i policja żadnych wyższych aktów
    nie bierze pod uwagę, bo "nie od tego jest")? Robert - wyjaśnisz?

    --
    Shrek

  • 2. Data: 2021-01-28 08:57:50
    Temat: Re: To można protestować, czy nie?
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    PiS nie ma jaj żeby pogonić lewactwo z wiatropylnymi siksami i tych co
    to mają macice

  • 3. Data: 2021-01-28 10:40:12
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 28 Jan 2021 07:25:24 +0100, Shrek napisał(a):

> [...]
    > przecież ponoć prawo czyta się od dołu i policja żadnych wyższych aktów
    > nie bierze pod uwagę, bo "nie od tego jest")?

    U Niemca też mają koronawirusa, a protestować można.
    Wczoraj julki krzyczały i waliły w bębny pod domem mgr Przyłębskiej i jej
    męża, TW Wolfganga, a policjanci nikogo nie legitymowali, nie mówiąc o
    pałowaniu.

    https://wyborcza.pl/7,75399,26729186,polki-demonstro
    waly-przed-domem-przylebskiej-w-berlinie.html

    Swoją drogą, czemu to odkrycie towarzyskie Cacescu mieszka u Teutonów?
    Tusk coś tam powiedział po niemiecku, to podobno kurwizja przez kilka dni
    się pieniła, a mgr Przyłębska taka zaniedbana.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 4. Data: 2021-01-29 15:20:28
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

> [...]
    > przecież ponoć prawo czyta się od dołu i policja żadnych wyższych aktów
    > nie bierze pod uwagę, bo "nie od tego jest")? Robert - wyjaśnisz?

    To samo dotyczy otwierania biznesów 1 lutego, których wg rządu nie wolno
    otwierać:

    "Uciążliwe kontrole i kary za najdrobniejsze zaniedbania, w ten sposób
    rząd chce zniechęcić przedsiębiorców do otwierania swoich biznesów mimo
    obostrzeń. Restrykcje w części branż zostały przedłużone do 14 lutego.
    [...] Zgodnie z tym, co podało RMF FM, właścicieli biznesów mają
    zniechęcić uciążliwe wizyty przedstawicieli m.in. sanepidu, skarbówki, a
    także strażaków."

    https://tinyurl.com/y5efmybw

    A czemu nie można po prostu ukarać za samo otwarcie? To w końcu jest to
    wykroczenie czy nie?

    (Pomijając to, że takie naciski na przedsiębiorców poprzez nasyłanie
    kontroli strażaków, sanepidu, skarbówki itp. są czysto putinowskie.)

  • 5. Data: 2021-01-30 05:33:40
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-01-28, Shrek <...@w...pl> wrote:
    > "Nadkom. Marczak odniósł się też do taktyki policjantów i wskazał, że
    > głównym celem działań, na którym się zawsze skupiają, jest
    > bezpieczeństwo.

    Wymienił czyje?

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2021-01-30 07:44:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Wymienił czyje?

    Własnej dupy. Trzy dni naczelnik nie wydał rozkazu. przedwczoraj miał
    czas pochylić się nad sprawą i uznał, że jednak julki bedą w chuj agresywne.

    --
    Shrek