  • Data: 2003-06-28 12:41:08
    Temat: Re: Terytorializm prawa
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Moim zdaniem w takim wypadku podlegało by ściganiu w Polsce. Ale bym miał
    pewność, to musiałbym dokładnie przestudiować to, w jaki sposób w Holandii
    coś jest przestępstwem, ale nie podlega ściganiu. Czyli co? Jest w
    ichniejszym kodeksie karnym (czy co oni tam mają), jest określone jako
    przestępstwo i wydali drugą ustawę, że to nie prawda? Czy jakoś inaczej to
    rozwiązano. Na przykład w ukręcono sprawie łeb, jak u nas pornografii. Też
    jest przestępstwem, też jest w kodeksie, a udowodnić komukolwiek nie sposób
    w praktyce. Jeśli wiesz coś więcej, jak oni to zrobili to napisz. Ciekawi
    mnie to, bo o tym nie słyszałem. Dotąd wydawało mi się, że oni tego nie
    uważają po prostu za czyn zabroniony i kwita.