  • Data: 2004-03-02 13:31:19
    Temat: Re: Termin wystawienia PIT 11.
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    mar. r. wrote:

    > Witam,
    > bylem pracownikiem firmy T. do kwietnia ub. roku i do dnia dzisiejszego
    > nie otrzymalem od nich PIT 11.
    > Potrzebuje informacji:
    > 1. czy jest okreslony termin, w jakim pracodawca mial obowiazek wystawic
    > PIT
    > po rozwiazaniu stosunku pracy, jezeli tak to jaki;
    > 2. co moge zrobic (US, PIP) w przypadku nie dotrzymania tego terminu, aby
    > byly pracodawca otrzymal nauczke na przyszlosc oraz jakie groza mu
    > konsekwencje z tego tytulu.
    > Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi.
> [...]
    1. jest i dawno uplynal w zeszlym roku.
    2. wazniejsza sprawa jest rozliczeie sie z US - em,
    bo brak owego pita ine zwalnia podatnika z obowiazku..

    Roziwazaniem polubownym jest poproszeie pracodawce o pit,
    i ew. zaznaczenie, ze mysli sie o poproszeniu US - u o informacje
    z tego Pit - a bo pracodawca go pewnie tam wyslal.

    Rozwiazaniem radykalnym jest poproszenie US- u o pomoc
    w otrzymaniu pit-a.

    Ja zawsze jestem zwolennikiem rozwiazan mniej radykalnych

    Boguslaw