  • Data: 2004-12-13 18:14:27
    Temat: Re: Tekst o wydanie uzasadnienia wyroku
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Johnson" <j...@a...pl.nospam> popełnił 13 gru 2004 na
    pl.soc.prawo utwór news:cpkemt$shu$1@news.onet.pl:

    > Nie udawaj, ze nie wiesz o czym mówię.
    ... toż ja cały czas o:
    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=47568
    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=33369
    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=33368

    > Możliwości majątkowe też bierze sie pod uwagę potencjalne, czyli takie
    > dochody z majątku, które można uzyskać przy starannym zarządzie
    > majątkiem. Napisałem gdzieś inaczej?
    A czy ja twierdze, że napisałeś inaczej?
    Ale jeszcze napisz czy zarobki ocenia się:
    "hydraulik w DC zarobić może i Xzł - niech zobowiązany się przeprowadzi
    i tyle zarabia - da rade"
    czy potencjalnie ("przy starannym zarządzie") przy należytym wywiazywaniu
    się z obowiązków, bez kar, potrąceń, unikania zatrudnienia, itp.
    - ja tylko pytam. Czepialem "pm".

    --
    pozdro
    poreba