  • 1. Data: 2002-09-19 06:40:40
    Temat: Tajemnica bankowa?
    Od: Kaizen <k...@k...com.pl>

    Bylem wczoraj w banku w sprawie pracy. Dyrektor polozyl przede mna bardzo
    gruba umowe, kazal przed podpisaniem przeczytac :-) Ale nie pozwolil
    przed podjeciem decyzji zapoznac sie z umowa w domu zaslaniajac sie
    tajemnica bankowa. Mial prawo? czy umowa cywilno prawna pomiedzy bankiem
    a pracownikiem moze byc objeta tajemnica bankowa?
    Pozdrawiam

    Dariusz
    k...@k...com.pl
    GG 5358021

  • 2. Data: 2002-09-19 07:31:36
    Temat: Pytanie nie takie głupie - bo uzasadnione
    Od: "Qwax" <...@...Q>

    Czy mogę sam siebie (!!!) podać do sądu rodzinnego o alimenty na moje
    dziecko pozostające pod moją opieką?

    Pozdrawiam
    Qwax

  • 3. Data: 2002-09-19 07:53:33
    Temat: Re: Tajemnica bankowa?
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

> [...]
    >tajemnica bankowa. Mial prawo? czy umowa cywilno prawna pomiedzy bankiem
    >a pracownikiem moze byc objeta tajemnica bankowa?

    Nie, nie mial. Tajemnica bankowa dotyczy glownie relacji bank-klient.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://www.ceti.pl/~jimi/

  • 4. Data: 2002-09-19 08:27:26
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    KrzysiekPP wrote:

    > Nie, nie mial. Tajemnica bankowa dotyczy glownie relacji bank-klient.

    Niekoniecznie.
    Ta czesc umowy wynikajaca z kodeksu pracy moze nie byc objeta tajemnica
    bankowa, ale juz ta czesc dotyczaca zakresu czynnosci, obowiazkow,
    procedur i specyfiki banku,
    moze byc objeta tajemnica bankowa.
    Wszysto zalezy od stanowiska i zakresu obowiazkow.
    Np. ochroniarz/straznik banku bedzie inaczej traktowany niz sprzataczka.

    Jacek

  • 5. Data: 2002-09-19 08:50:48
    Temat: Re: Pytanie nie takie głupie - bo uzasadnione
    Od: kam <k...@p...onet.pl>

    Qwax napisa_(a):

    > Czy mogę sam siebie (!!!) podać do sądu rodzinnego o alimenty na moje
    > dziecko pozostające pod moją opieką?

    Tzn. w imieniu dziecka? A dlaczego nie? Tylko nie zapomnij uznać
    powództwa ;)

    KG

  • 6. Data: 2002-09-19 09:48:46
    Temat: Odp: Pytanie nie takie głupie - bo uzasadnione
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik kam <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@p...onet.pl...
    > Tzn. w imieniu dziecka? A dlaczego nie? Tylko nie zapomnij uznać
    > powództwa ;)

    czy ten usmieszek oznacza,że nie może tego zrobić?

    Sandra

  • 7. Data: 2002-09-19 09:51:36
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik kam <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@p...onet.pl...
    > Qwax napisa_(a):

    sam siebie nie ale matkę tak ... siebie w przypadku takim gdybys składał
    powodztwo na rzecz dziecka pod opieką matki...

    Sandra

  • 8. Data: 2002-09-19 16:23:09
    Od: kam <k...@p...onet.pl>

    Sandra napisa_(a):
    > czy ten usmieszek oznacza,że nie może tego zrobić?

    nie, skąd ten pomysł?

    KG

  • 9. Data: 2002-09-19 19:27:49
    Od: Kaizen <k...@k...com.pl>

    W artykule <9...@p...katowice.sdi.tpnet.pl> Jacek napisa?(a):
> [...]
    > Wszysto zalezy od stanowiska i zakresu obowiazkow.
    > Np. ochroniarz/straznik banku bedzie inaczej traktowany niz sprzataczka.
    Dziekuje za dotychczasowe odpowiedzi. Ja mialbym tam pracowac jako ich
    przedstawiciel (sprzedaz uslug bankowych)

    Dariusz
    k...@k...com.pl
    GG 5358021

  • 10. Data: 2002-09-21 19:05:55
    Od: "HanSolo" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości
    > Czy mogę sam siebie (!!!) podać do sądu rodzinnego o alimenty na moje
    > dziecko pozostające pod moją opieką?

    Ty nie, ale dziecko poprzez ustanowionego kuratora albo drugiego rodzica