  • Data: 2002-12-03 07:58:06
    Temat: Re: TYLKO DLA TĘGIEJ GŁOWY - AC w PZU - pomocy
    Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Fundusz gwarancyjny wypłaca odszkodowanie i świadczenia za szkody na mieniu
    > i osobie wyrzadzone przez nieubezpieczonych sprawcow lub przez sprawcow
    > nieustalonych i nieznanych.
    >
    > Sandra

    Zainspirowało mnie ponownie do działania to co napsałaś.
    Moja szkoda powstała ewdentnie przez działanie złodzieja, który skradł moje
    auto i je porzucił, czyli odszkodowania z PZU nie dostanę za to albowiem zakres
    mojego ubezpeiczenia nie obejmował tego rodzaju uszkodzeń (z kradzieży)
    chciałem więc zmienić podstawę odpowiedzialności na DZIAŁANIE OS>TRZECICH.

    Podaj prosze nr tel do Ciebie albo ringnij 0505 863 673 Dominik Spałek (to ja)
    chciałem dowiedziec siecoś więcej o tym F.Gwar. co to jest i z czym się to je.
    Nie mam wiele czasu. dosłownie kilka dni.

    Dominik