  • 1. Data: 2002-09-05 15:29:19
    Temat: TPSA cenzuruje!
    Od: "jan" <o...@m...com>

    W TPSA pracuje etatowo agentura zydowska, widac to wyraznie po cenzurowaniu
    listow boukuna.
    Wszystko jak za dawnych czasow.

    jan

  • 2. Data: 2002-09-05 15:39:20
    Temat: Re: TPSA cenzuruje!
    Od: t...@w...pdi.net

    jan <o...@m...com> wrote:

    > W TPSA pracuje etatowo agentura zydowska, widac to wyraznie po cenzurowaniu
    > listow boukuna.

    Niestety to co piszesz nie ma sensu.

    > Wszystko jak za dawnych czasow.

    Dawnymi czasy nie bylo Panstwa Izrael.

    > jan

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski
    (...)

    P.S. NTG ale gdzie go skierowac? IRL mialbym pare pomyslow ale na newsach?
    pl.lubie.pluc.zza.wegla.i.sp*.w.podskokach ?:-/

  • 3. Data: 2002-09-05 16:17:41
    Od: poreba <d...@p...com>

    t...@w...pdi.net niebacznie popelnil
> [...]
    > P.S. NTG ale gdzie go skierowac? IRL mialbym pare pomyslow ale
    > na newsach? pl.lubie.pluc.zza.wegla.i.sp*.w.podskokach ?:-/

    Hm, Pan zapewne nietutejszy,
    Panu potrzeba smiley'ów żeby docenić radosć przedpiscy
    z powodu braku boukuna i zabanowania tegoż,
    polecam archiwum

    aha, ;)

    --
    pozdro
    poreba

  • 4. Data: 2002-09-05 17:39:07
    Od: "Pinio" <m...@t...pl>

    Użytkownik <t...@w...pdi.net> napisał w wiadomości

    > Niestety to co piszesz nie ma sensu.

    > Dawnymi czasy nie bylo Panstwa Izrael.

    Bylo bylo.
    Poczytaj sobie Biblie!

  • 5. Data: 2002-09-06 04:31:49
    Od: t...@w...pdi.net

    poreba <d...@p...com> wrote:

    > Hm, Pan zapewne nietutejszy,
    > Panu potrzeba smiley'ów żeby docenić radosć przedpiscy
    > z powodu braku boukuna i zabanowania tegoż,
    > polecam archiwum

    Ojej, w takim razie bardzo przedprzedpisce przepraszam. Co do smiley'ow to
    faktycznie uzywam ich czesto i byc moze dlatego mam problem z wylapaniem
    miedzywierszy :-)))

    > aha, ;)

    > pozdro
    > poreba

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski
    (...)

  • 6. Data: 2002-09-06 05:56:49
    Od: poreba <d...@p...com>

    t...@w...pdi.net popełnił 06 wrz 2002 na pl.soc.prawo utwór

    > Ojej, w takim razie bardzo przedprzedpisce przepraszam. Co do
    > smiley'ow to faktycznie uzywam ich czesto i byc moze dlatego mam
    > problem z wylapaniem miedzywierszy :-)))

    Oj, bardzo uprzejmnię szanownego psiepraszam,
    Zajrzałem tu po parodniowej przerwie i żeb był się wyrwał z poprzednim
    postem jak Filip z konopiii. I jeszcze do archiwum wysłałem?
    Przeczytałem potem parę postów wyprodukowanych przez "jan"
    i teraz dziury szukam coby się w nią schować.
    Wytykałem Ci niedostrzeganie smajlejów - a tam ich NIE MA
    On na poważnie! Przepraszam wszystkich
    zawstydzony

    --
    pozdro
    poreba

  • 7. Data: 2002-09-06 07:40:02
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Pinio" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik <t...@w...pdi.net> napisał w wiadomości

    > cenzurowaniu

    > Bylo bylo.
    > Poczytaj sobie Biblie!

    Telekomunikacja tez wtedy była ? :-)

    Karol

  • 8. Data: 2002-09-06 08:38:13
    Od: t...@w...pdi.net

    poreba <d...@p...com> wrote:

    > Przeczytałem potem parę postów wyprodukowanych przez "jan"
    > i teraz dziury szukam coby się w nią schować.

    Lepiej niech ten "jan" sie schowa za te bzdury ktore produkuje.

    No i niestety widzimy, ze zadne cenzurowanie, cancelboty nic na tych ludzi
    nie pomaga (bo i nie moze), zmieni sobie taki ksywke i dalej bedzie
    "demaskowal" spisek swiatowego rzadu cyklistow i murarzy. Nie trzeba mysle
    byc Zydem zeby te ich demaskatorskie produkcje wnerwialy na maksa zwlaszcza
    na zlych grupach.

    > Wytykałem Ci niedostrzeganie smajlejów - a tam ich NIE MA
    > On na poważnie! Przepraszam wszystkich

    No wlasnie to mnie doslownie przeraza - ze oni na powaznie.

    Kurcze, jak kogos noga boli to szuka pomocy a z takimi co poczac? Uciazliwi
    sa...a my razem z nimi bo produkujemy offtopic :-)

    > zawstydzony

    E, nie przesadzaj. To ze oni na powaznie to jedno a to, ze nie wolno ich tak
    traktowac (powaznie) to drugie. I tu miales racje, nawet bez smiley'ow
    powinni wzbudzac smiech szczery.

    > pozdro
    > poreba

    Z powazaniem