  • Data: 2004-02-19 12:04:31
    Temat: Re: TK dał papugom po łapach! :-))) - BZDURA
    Od: "Maelstorm Mephisto" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tym bardziej, że mam wiadomości z bliskiego otoczenia, że Tk nie
    kwestionował limitów i podobnych tego typu ograniczeń atylko kwestie że
    uchwały rad nie mogą być wiążące tak jak powszechnie obow. źródła prawa.
    Wszystko jest niestety zajebiście śmieszne. Nie chodzi o rewolucje a
    przynajmniej nie taką jakiej chce PIS, któego projekt jest głupawy.
    Zgadza się, że nie każdy może być adwokatem/rp i musi być selekcja
    A jedyne co trzeba zmienic to wyplenić wsadzanie znajomych przez samorządy
    co jest powszechne.
    A teraz przez rok , dwa nie będzie naboru a potem będzie wsadzanie
    swoich tylko, że w oparciu o ministerialne przepisy.
    Jeszcze raz brawo dla TK. Nie chcę być niesmaczny ale to wygląda
    jak zmowa Safjana z Rymarem.