  • 1. Data: 2006-11-03 18:35:42
    Temat: Szukam wzoru umowy na utworzenie portalu
    Od: ".:dR@kE:." <s...@g...com>

    witam
    utworzylem portal internetowy i chcialbym go sprzedac (mam juz kupca).
    szukam wzoru umowy, jaka nalezy podpisac.

    1. czy ma tam byc wyszczegolnione jakie konkretnie funkcje maja byc
    dostepne w portalu?
    2. jak nalezy sformulowac umowe jesli nie chce sprzedawac klientowi
    praw autorskich a jedynie udzielic pelnej licencji na uzywanie portalu?

    Jesli ma ktos jakis konkretny wzor to uprzejmie prosze o przeslanie lub
    linka. szukalem w internecia, ale niestety wszystko co znalazlem jest
    na platnych serwisach :|

    z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-11-03 20:17:53
    Temat: Re: Szukam wzoru umowy na utworzenie portalu
    Od: "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl>

    > Jesli ma ktos jakis konkretny wzor to uprzejmie prosze o przeslanie lub
    > linka. szukalem w internecia, ale niestety wszystko co znalazlem jest
    > na platnych serwisach :|

    Piszący umowy, tak jak i twórcy portali, lubią zarabiać :-)

    Marcin.

  • 3. Data: 2006-11-03 20:36:40
    Od: "Igor" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Jesli ma ktos jakis konkretny wzor to uprzejmie prosze o przeslanie lub
    > linka. szukalem w internecia, ale niestety wszystko co znalazlem jest

    Poszukaj na www.serwisprawa.pl albo zwróc się do nich aby Ci napisali...

    Pozdrawiam
    Lawlaw

  • 4. Data: 2006-11-03 21:48:48
    Od: "kashub" <s...@g...com>

    dziekuje bardzo. juz udalo mi sie znalezc mniej wiecej to czego
    szukalem.

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2006-11-04 03:17:27
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    .:dR@kE:. napisał(a):
    > Jesli ma ktos jakis konkretny wzor to uprzejmie prosze o przeslanie lub
    > linka. szukalem w internecia, ale niestety wszystko co znalazlem jest
    > na platnych serwisach :|

    Jak Kali kasowac pieniadza to dobry uczynek, jak pieniadza kasowac od
    Kali to zla uczynek ;)

    MarcinJM
    gg: 978510, Skype: marcin.jm