  • Data: 2005-02-10 18:50:05
    Temat: Re: Szukam prawnika z Warszawy
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "Marta Wieszczycka" <m...@N...pl> napisał w wiadomości

    Będą próbowali dowodzić, że się zgodził - na tej podstawie, że inaczej
    by nie pozował. Jeśli sąd zacznie im wierzyć, to Maciasowi zostaje
    zawsze argument, że *nic* nie wskazuje na to, że w ogóle brał
    kiedykolwiek pod uwagę udzielenie im zgody w tak szerokim zakresie.
    > Skoro
    > kwestionujesz moja linię, to powiedz, na czym chcesz opierać wysokość
    > odszkodowania?

    Na utracie wiarygodności=utracie pracy=utracie konkretnych zarobków.
    Art. 448 KC (usunięcie skutków naruszenia, w tym skutków
    finansowych+osobna kwota zadośćuczynienia).
    Obliczanie kwoty wyliczyłabym jako wielokrotność miesięcznej pensji-
    jaką, to już sobie Macias sam zdecyduje)

    > Wiesz, myślę, że jeżeli goście nie będą chcieli chłopakowi iść na rękę i
    > zaczną się wykręcać, to tak naprawdę przed sądem się to rozmyje.

    Miałam na myśli raczej jakieś dokumenty, w stylu spisu ofert oraz
    wypowiedzenie. A kolegów z pracy można wziąć dlatego, że nie szkodzą
    swojemu pracodawcy, a jemu mogą pomóc. Szef, skoro go zwolnił, może go
    "już nie lubić".
    --
    MArta
    m...@N...pl