  • 1. Data: 2010-08-22 09:39:56
    Temat: Szukam pomocy prawnej, zapłacę 2 500 zł...
    Od: "xxxxx xxxx" <r...@g...pl>

    W październiku br. będziemy mieli wybory samorządowe w, których chciałbym
    wziąć udział ubiegając się o fotel prezydenta mojego miasta.

    W związku z tym, że jestem sam i nie mam zaplecza wyborczego, nie mam szans na
    fotel prezydenta miasta, ale większych problemów mogę zdobyć poparcie mojej
    dzielnicy w walce o fotel radnego do Rady Miasta.

    Problem polega na tym, że NIE INTERESUJE MNIE BIUROKRACJA związana z
    rejestrowaniem kandydata ubiegającego się o mandat i dlatego szukam kogoś, dla
    kogo siedzenie w aktach prawnych jest sensem życia (moje to finanse,
    budowanie, tworzenie) i, kto zgodzi się pomóc mi w przejściu tej procedury
    (chodzi o sprawne przełożenie tego z polskiego na polski), w zamian za minimum
    jedna dietę radnego, tj. 2 500 zł, pod warunkiem, że wygram, jeśli mi ktoś
    pomoże...

    W związku z powyższym proszę zainteresowaną osobę o wstępny kontakt pod
    numerem - 795 948 668, oraz przedstawiam stronę Państwowego Komitetu
    Wyborczego, w celu wstępnego zainteresowania sprawą:

    http://www.pkw.gov.pl/pkw2/index.jsp?place=Menu01&ne
    ws_cat_id=30&layout=0

  • 2. Data: 2010-08-22 10:01:44
    Temat: Re: Szukam pomocy prawnej, zapłacę 2 500 zł...
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 22-08-2010 o 11:39:56 xxxxx xxxx <r...@g...pl>
    napisał(a):

> [...]
    > minimum
    > jedna dietę radnego, tj. 2 500 zł, pod warunkiem, że wygram, jeśli mi

    Czyli ktoś ma wykonać pracę, za którą *może ewentualnie* dostanie
    wynagrodzenie?
    Chyba te "finanse, budowanie i tworzenie" to nie jest to co mówi słownik.

    --
    Tomek

  • 3. Data: 2010-08-22 14:05:17
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    nie karmic trola

  • 4. Data: 2010-08-24 07:20:06
    Od: "xxxxx xxxx" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Tomek <t...@o...pl> napisał(a):

    > Czyli kto=C5=9B ma wykona=C4=87 prac=C4=99, za kt=C3=B3r=C4=85 *mo=C5=BC=
    > e ewentualnie* dostanie wynagrodzenie?
    > Chyba te "finanse, budowanie i tworzenie" to nie jest to co m=C3=B3wi s=C5=
    > =82ownik.

    Prawnik nie wykonuje pracy, bo dla prawnika zrobienie czegoś, co jest związane
    z jego życiowym przeznaczeniem, powołaniem, nie jest pracą... Ty nie jesteś
    prawnikiem i Twoja pomoc na nic mi się nie zda...

  • 5. Data: 2010-08-24 07:22:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.08.2010 09:20, xxxxx xxxx pisze:

    > Prawnik nie wykonuje pracy, bo dla prawnika zrobienie czegoś, co jest związane
    > z jego życiowym przeznaczeniem, powołaniem, nie jest pracą...

    GigaROTFL

  • 6. Data: 2010-08-24 07:22:48
    Od: "xxxxx xxxx" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > nie karmic trola

    Trolom, czyli ludziom takim jak Ty należałoby zakazać brania udziału w
    dyskusjach na forum, ponieważ marnują tylko miejsce na serwerze... Ja też
    marnuję swój czas na udzielenie odpowiedzi na Twój wpis...

  • 7. Data: 2010-08-24 07:45:11
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2010-08-24 09:22, xxxxx xxxx pisze:

    > Trolom, czyli ludziom takim jak Ty należałoby zakazać brania udziału w
    > dyskusjach na forum, ponieważ marnują tylko miejsce na serwerze... Ja też
    > marnuję swój czas na udzielenie odpowiedzi na Twój wpis...

    No takim samorządowcom mówimy nie ;)

  • 8. Data: 2010-08-24 08:24:53
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "xxxxx xxxx" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:i4vrr6$3lm$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > jesteś
    > prawnikiem i Twoja pomoc na nic mi się nie zda...

    W każdym razie jeżeli chodzi o podstawy demagogii masz już widać uchwycone
    przyczółki....
    To samo co napisałeś można powiedzieć o lekarzach, żołnierzach,
    sprzedawcach i politykach, a jakoś wszyscy chcą wynagrodzenia za to co
    robią. To dziady...

  • 9. Data: 2010-08-24 12:09:24
    Od: "ziutek" <z...@w...pl>

    Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > To samo co napisałeś można powiedzieć o lekarzach, żołnierzach,
    > sprzedawcach i politykach, a jakoś wszyscy chcą wynagrodzenia za to co

    To dlatego politycy mają "diety"? Sądząc po twarzach co poniektórych - są to
    diety wysokotłuszczowe.