    From: "fart" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Szkolenie w miejscu pracy...
    Date: Mon, 9 Jun 2003 19:29:51 +0200
    Sender: a...@f...onet.pl@dial-2205.jgora.dialog.net.pl

    > A co ze szkoleniami, które nie są niezbędne (żadną miarą) na
    > stanowisku pracy, a które pracodawca uczynił obowiązkowymi POZA
    > odzinami pracy? (durne 'szkoły przetrwania', kulturalne formułowanie
    > myśli na news...)

    A dlaczego pracodawcę traktujesz jak idiotę?
    Jeśli pracodawca w założeniach i wymaganiach dla pracowników na okreslonych
    stanowiskach zarząda posiadania szkolenia z zakresu ukończenia szkoły
    przetrwania to ....... cooo? Durne tak? Jest idiotą?
    Człowieku ... ja zatrudniam księgową z uprawnieniami a nie szkole osobe na
    stanowisko kięgowej.
    Człowieku .... ja zatrudniam przewodnika górskiego do pracy z turystami a
    nie szkole go dopiero.
    Człowieku .... wreszcie przyjmując osobę na stanowisko ordynatora kliniki
    rządam od niego tytułów naukowych, udokumentowanych i opublikowanych prac
    naukowych a także stażu zawodowego .... a nie czekam, aż się wykształci u
    mnie.
    Dla mnie durnym oraz idiotą i kretynem nieskończonym jest osoba, która
    formuuje sądy nie znając całokształtu zagadnienia. Ma to miejsce zazwyczaj w
    przypadku humanistów, choć nie tylko, którzy uznają tylko jedną

    No nie czytasz mnie uważnie a potem kurdelebele masz nieuzasadnione
    pretensje do mojego chamskiego zachowania.
    Czy ja nie napisałem, że za szkolenia bhp płaci pracodawca i ma je
    przeprowadzić w godzinach pracy ?????????? Czy ja pisałem coś o innych
    szkoleniach ???????????
    No kuna ... przecież to napisałem ....... napisał to również Andrzej R ale
    Tobie nie chce się zrozumieć tego, co czytasz ..... łatwiej i prościej już
    poprostu nie da sie :))))))))))

    Zamiast doszukiwać się w moich postach łagodności i stylu literackiego ....
    zastanów się co napisałem
    "trzy koła dobre" aljuzju paniał?????

    > ocierasz się o chamstwo.
    > Czyżby news pomyliło Ci się z czatem?

    i tu być może masz rację ... zweryfikuję postępowanie..... ALE NIE ZADAWAJ
    ZNOWU DURNEGO PYTANIA CO ZE SZKOLENIAMI ZA KTÓRE NIE MA OBOWIĄZKU PŁACIĆ
    PRACODAWCA
    a może Ty poeta jesteś i trafiłeś tutaj po omacku na tą grupę .... to
    przepraszam, zwracam honor i jeśli pozwolisz to odeślę Cie do ..............
    kodeksu pracy :)))))))))))))))))))

    Z początku sądziłem, że to ja pisze niezrozumiale ..... ale widzę, że i
    innych też tutaj nie rozumiesz ..
    Mnie cechuje cierpliwość, więc licz na moją uczynność ..... albo nie zadawaj
    pytania na które dostałeś przynajmniej z dwóch źródeł odpowiedź.
    :)))))))))))))))) nie dziw się , że człowieka ponosi, jak ktoś nie rozumie
    co czyta .... :)))))))) NIE JESTEM ZŁOŚLIWY !!!

    > W związku z powyższym, o ewentualną odpowiedź na postawione na
    > początku pytanie proszę innych.

    No i obraził się za prawdę .......

    więc chyba poeta albo podobny artysta :))))))))))))))))))

    pozdrawiam
    fart