    From: poreba <d...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Szkolenie w miejscu pracy...
    Date: Mon, 9 Jun 2003 16:46:27 +0000 (UTC)

    "fart" <a...@p...onet.pl> niebacznie popelnil
    news:bc2836$e08$1@news.onet.pl:

    W odpowiedzi na Twą inwokację polecam:
    pkt. 4.3 i 4.4 FAQ grupy, a i na 6.2 nie zawadzi się zatrzymać.
    > BRAWO ..... w kodeksie pracy jest określone tylko jedno
    > szkolenie, ze które płaci pracodawca, i które ma się odbyć w
    > godzinach pracy, więc odpowiedziałeś sobie.
    A co ze szkoleniami, które nie są niezbędne (żadną miarą) na
    stanowisku pracy, a które pracodawca uczynił obowiązkowymi POZA
    odzinami pracy? (durne 'szkoły przetrwania', kulturalne formułowanie
    myśli na news...)

    > Źle mnie czytasz ..... :))))))))) nie jestem nieuprzejmy.
    Ja starałem się po prostu by zbyt nieuprzejmie nie określić Twojego
    zachowania.
    Po przeczytaniu większej próbki Twojego nagłego pojawu na psp
    muszę stwiedzić, że masz rację nie jesteś nieuprzejmy -
    ocierasz się o chamstwo.
    Czyżby news pomyliło Ci się z czatem?
    > trzeba mnie poprostu kochać takim, jakim jestem :)))))))))
    Co niniejszym czynie, niekoniecznie w tym sensie jaki Ty sugerowałeś.
    Raczej w tym, co to "choinki nie będzie, bombki pokochały się"
    żeby dostosować się do Twojego ziomalskiego stylu.

    W związku z powyższym, o ewentualną odpowiedź na postawione na
    początku pytanie proszę innych.

    --
    pozdro
    poreba