    From: Tomek <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Szklanka na drodze, stłuczka, filmiki
    Date: Sat, 27 Dec 2008 13:11:14 +0100

    Dnia 27-12-2008 o 12:58:46 scream <n...@p...pl> napisał(a):

    > Nic. Prawo mówi, że masz dostosować prędkość i odstępy do warunków na
    > drodze. Jest "szklanka" to masz jechać wolno.

    Jak bym wiedział lub widział że tam jest szklanka
    to przecież bym nie jechał na czołówkę!

    Gdy już spisaliśmy z gościem papiery, to drugi raz tamtędy jechałem,
    tym razem powolutku 20-30km/h - i też miałem poślizg.
    (To jest lekko nachylony łuk, do tego
    przy centrum handlowym więc jest spore natężenie ruchu).

    Swoją drogą - wina przy stłuczce jest ewidentnie moja
    i nie o to mi chodzi. Chodzi mi o to że gdybym
    nie odśnieżył chodnika przed swoim domem
    i ktoś by złamał nogę, to powiedzenie że "trzeba było dostosować
    się do warunków" bym mi nie pomogło.
    Więc tutaj nie powinno pomagać partaczom ze ZDiKu.

    Pozdrawiam,
    Tomek