    From: "Marcin \(news\)" <anty@spam_delphins@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Szczyt w W-wie (moze juz bylo)
    Date: Mon, 26 Apr 2004 12:54:15 +0200

    WOJSAL wrote:
    > wiadomości news:c6hcp8$imn$4@news.onet.pl...
    aldomain...

    > To moze poprzednie imprezy (ktore wymieniles) byly
    > rowniez organizowane z naruszeniem Konstytucji?

    Jeśli chodzi o "Tworzenie stref zamkniętych w Warszawie to istotne ograniczanie
    zapisanych w Konstytucji RP swobód obywatelskich." to jak najbardziej, różnica
    sprowadza się jedynie do czasu trwania utrudnień i nastawienia mieszkańców - reszta
    jest identyczna.

    > Jesli ktos zabija i mowi, ze inni tez zabijali,
    > czy z tego powodu przestaje byc zabojca?

    Jesteś śmieszny, czy sądzisz, że jeśli Papież przyjedzie ponownie do Polski to
    sytuacja się zmieni, bo teraz prawnicy twierdzą, że ktoś łamie Konstytucję??? A może
    by tak trochę zdrowego rozsądku??

    Ciekawy jestem co by mówili przedsiębiorcy i mieszkańcy jeśli by doszło do zamieszek
    i antyglobaliści zdemolowali by im sklepy, samochody itp. itd... czy wtedy by nie
    było skowytu w drugą stronę??
    Trochę zdrowego rozsądku, logicznego myślenia i przewidywania skutków braku
    odpowiedniego przygotowania do takich wydarzeń przyda się każdemu, szczególnie
    prawnikom, którzy zwęszyli już interes w dochodzeniu odszkodowań... SĄ ŚMIESZNI!!
    Jak czytam takie utyskiwanie nad swobodami obywatelskimi to bierze mnie śmiech i
    przypominają się sprawy pokazywane w Ally McBeal, gdzie co jeden pozywający to
    idiota wymagający leczenia, a nie rozprawy sądowej.

    bacik