  • Data: 2005-11-27 13:00:02
    Temat: Re: System MS na dyskietce a licencja
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    allbi napisał(a) :

    > No chyba nie chcesz powiedzieć, że napisane przez MS programy do
    > wystartowania systemu stawiasz na równi z plikiem bmp z wypocinami przez
    > kogoś własnoręcznie stworzonymi w Paincie lub partycjonowanym przy pomocy
    > fdiska dyskiem nie zawierającym żadnych programów.

    Otóż to. Pliki startowe wyprodukował MS, jak i resztę programu.

    > Oczywiście nie do końca zgadzam się z licencją MS.

    Ja też:-) Ale warto czasem stać się advocatus diaboli, żeby
    rozważyć każdy, nawet idiotyczny przypadek. Może to pozwolić
    zaoszczędzić kłopotów w przyszłości.

    Swoją drogą, to wspomniany przezemnie PC-DOS jest chyba jednak
    płatny. Firmy sprzedają go. Nie znalazłem potwierdzenia, że jest
    darmowy. Jest taki na pewno FreeDos. Ma fdisk, format i parę
    innych plików. I o to chodzi:-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xBA6D33B6