  • Data: 2005-05-27 06:19:59
    Temat: Re: Swiadkowie Jehovy, juz dosc
    Od: Grandalf <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    lukasz sczygiel napisał(a):

    > Dawno. Jakies 2 lata temu. Co to ma do rzeczy?

    HA. No widzisz to bardzo dużo zmienia. To ma dużo do rzeczy bo 2 lata
    temu mogło nie być takiego spisu, ale teraz starsi zborów mają takie
    informacje i są one wymieniane pomiędze zborami. Więc to dużo wyjaśnia
    dlaczego tamten ŚJ tak powiedział.

    > Dobrze. Poczekam.

    Tylko nie ręcze, że to będzie szybko...

> [...]
    > Poczytaj o teorii wielkiego wybuchu i o powstawaniu gwiazd i planet.
    > Jest fajny cykl ksiazkowy hoimara von ditfurhta (chyba nie przekrecilem
    > nazwiska) traktujacy o teoriach powstawania wszechswiata i zycia na ziemi.
    >
    > Podaj logiczny wywod ze ewolucja nie dziala.
    > Hint. Nie zapomnij o doborze naturalnym. Gazetki wydawane przez SJ
    > wspominaja o podrzucaniu klockow ale o tym ze jedne klocki polaczone z
    > drugimi jednak sa preferowane przez srodowisko.
    > NIe spiesz sie z odpowiedzia. Poczekam. Ale prosze o konkrety i logiczny
    > wywod. Moze byc w oparciu o dowolne wiarygodne zrodla.

    A jest sens żebyś czekał? Nie będe się z Tobą w dawał w dyskusje o
    nauce. Jest to mądrość ludzka i niedoskonała. Z pewnością znasz dużo
    twierdzeń, które były uważane za prawdziwe, a po kilkunastu,
    kilkudzięsięciu latach okazywało się to błednym myśleniem. Pewnym
    dowodem prawdziwości ksiąg Mojżeszowych może być znalezienie Arki Noego
    co potwierdza autentycznośći tamtych wydarzeń. Piszesz, że myślisz
    logicznie, to pomyśl:
    1. Czy świat mógł powstać z przypadku? Na pewno znasz budowe swojego
    organizmu. Czy nie użeka Cię jego skomplikowanie? I nibi to miało
    powstać ot tak sobie? Podaj mi jeden przykład, że coś nie miało swojego
    wykonawcy, że nie powstało z wcześniejszego, takiego samego gatunku?
    Masz komputer, powstał sam z siebie? Czy miał wykonawce? Czyli logicznie
    rzecz biorąc człowiek i świat nie mógł powstać z przypadku. To jest nie
    logiczne. Ale jeśli uważasz inaczej to masz prawo lecz mnie nie przekonasz.

    > KK? Prosze rozwin ten skrot.

    Miałem na myśli Kościół Rzymsko Katolicki. Bo piszesz, że "inni
    chrzescijanie tez sa poprostu dobrymi ludzmi" z czym się zgadzam, ale
    biorać za przykład KK to stosunek dobrych do złych jest mniejszy niż u ŚJ.

    > Podniesc sluchawke, wykrecic numer i powiedzec "nie przyjdziemy" albo
    > "kiedy mozemy przyjsc"?

    I tak zrób towszystkich ludzi na terenie. Oni nie mają telekomunikacji,
    zeby tak sobie dzwonić.

    > A co im szkodzi jakos sie przystosowac? Jesli ludziom nie odpowiada to
    > ze ktos w taki sposob chce ich nauczac to moze nalezy zmienic ten zwyczaj?
    > Zreszta nie sadzisz ze jesli spoleczenstwo SJ bylo by takie wspaniale to
    > juz nawet z takiego przyziemnego powodu ludzie byli by chetni do rozmowy
    > z gloszacymi?

    Na pierwszym miejscu Bóg.

    --
    Nie chcesz płacić prowizji? To nie płać na www.swistak.pl
    Nie masz konta? To załóż. Rejestracja trwa 2 min,