  • Data: 2007-04-11 22:09:36
    Temat: Re: Swiadectwo pracy - uprzejmie prosze o pomoc w wypelnieniu
    Od: "wektor" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ra9om1ak" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:evj7pj$672$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam
    >
    > Czy ktos z Was potrafi odpoiednio wypelnic ten dokument ? Niestety,
    nie znam
    > sie na tym, a jest mi to potrzebne "na wczoraj", stad nie moze byc
    bledow w
    > tym dokumencie.
    > Chodzi o samotna matke, ktora byla na urlopie wychowawczym przez
    okres 3
    > lat. Swiadectwo pracy jest jednym z dokumentow, ktore jest potrzebne
    do
    > zlozenia wniosku o przyznanie statusu bezrobotnego i uzyskanie
> [...]

    Do sporządzenia świadectwa pracy konieczny jest wgląd w akta osobowe
    pracownika i trudno prowadzić wszystkie uzgodnienia "od a do z"
    korespondencyjnie. Może pomógłby kadrowiec z sąsiedniej firmy?
    Aby uzyskać zasiłek dla bezrobotnych po zarejestrowaniu w urzędzie
    pracy, rozwiązanie umowy o pracę nie może być "na mocy porozumienia
    stron", nie może też być rozwiązanie umowy o pracę przez pracodawcę,
    bez wypowiedzenia, z winy pracownika.

    Pozdr

    --
    wa