  • Data: 2004-09-19 09:42:40
    Temat: Re: Stypendia Socjalen
    Od: SebOLO <p...@b...spamu.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Akurat ja mam czas do 20 pazdziernika.
    > Wiec jak z tym zaswiadczeniem o nieotrzymywaniu dochodow przez siostre ??

    Wszedzie żadaja PIT'u za rok 2003 - on jest podstawą... Poza tym jesli nie
    pracuje mogą również zarządać zaświadczenia z bezrobocia. To samo tyczy
    sie wszystkich uczestnikow wchodzacych w sklad danego gosp. domowego.

    --
    ..::SebOLO::.. tu był... _____
    "Wiedziec, ze sie wie, co sie wie i wiedziec, \o o/