  • 1. Data: 2009-07-23 01:59:53
    Temat: Stuprocentowy pewniak na dochodowy biznes.
    Od: s609 <s...@o...pl>

    Witam.

    Jestem jubilerem i dziś bawiąc się swoim sygnetem wpadłem na wprost
    genialny w swojej prostocie pomysł na otworzenie biznesu. Całą noc nie
    mogę zasnąć, tak się podjarałem ;-))).
    Więc tak: 1) sprowadzamy od żółtych przyjaciół kontener biżuterii z
    tombaku;
    2) przebijamy znak probierczy na Au, oczywiście nasze złoto będzie
    próby 0,960 bo chcemy zarobić w chuj $$ HAJCU $$;
    3) sporządzam odpowiednie certyfikaty;
    3) szukamy kupców na nasze rarytasy - szkoda, że zamknięto KDT.

    Co o tym sądzicie i jak do mojego interesu odniesie się prawo?

    Pozdrawiam, s...@o...pl

  • 2. Data: 2009-07-23 03:01:36
    Temat: Re: Stuprocentowy pewniak na dochodowy biznes.
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    s609 wrote:
> [...]
    > 3) szukamy kupców na nasze rarytasy - szkoda, że zamknięto KDT.
    >
    > Co o tym sądzicie i jak do mojego interesu odniesie się prawo?

    Nie zapomnij tylko potem napisać na jaki adres ci paczki wysylać.

  • 3. Data: 2009-07-23 08:12:17
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Nie zapomnij tylko potem napisać na jaki adres ci paczki wysylać.

    Będzie miał tyle chajsu, że nie będziesz musiał mu wysyłać :-)