  • 31. Data: 2009-01-05 20:28:28
    Temat: Re: Studia - brak możliwości poprawy ;)
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Marek Dyjor wrote:

    > i tu jest bład, studia to sklep z nauczaniem, płacę i wymagam.

    i dostajesz co wymagasz.
    Twoje wymagania to zorganizowanie zajęc, zrobienie kolokwium i
    wstawienie oceny zgodnej z tym co napisałeś na kolokwium.

    Które w twoich wymagań nie zostało spełnione?

  • 32. Data: 2009-01-05 20:41:10
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jotte wrote:
    > W wiadomości news:gjtmvr$c2i$1@news.interia.pl witek

    > To jest już zapłacone, w wynagrodzeniu.
    > Najwyżej jak nie wyskoczy to wykładowca jest czasowo do przodu.

    Co jest w wynagrodzeniu?
    Semestr ma 15 tygodni i tyle jest wliczane do pensum dydaktycznego.
    Ani godziny mniej ani godziny więcej.
    Kolokwium odbywa się na jednym z tych zajęć i za nic ponad to nie jest
    zapłacone.
    Mylisz kolokwium z egzaminem w trakcie sesji egzaminacyjnej.

  • 33. Data: 2009-01-05 20:50:13
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gjtqig$h9f$1@news.interia.pl witek
    <w...@g...pl.invalid> pisze:

> [...]
    > zapłacone.
    > Mylisz kolokwium z egzaminem w trakcie sesji egzaminacyjnej.
    Nie rozumiesz podziału pracy wykładowcy/nauczyciela/instruktora/itp. na
    część dydaktyczną i zadaniową.
    Kolkwium (czy też inna forma bieżącej kontroli postępów w doznawaniu wiedzy)
    może się odbyć podczas zajęć (o ile tak jest ułożony plan). Jego sprawdzenie
    już nie. Mimo to za sprawdzenie nie otrzymuje sie osobnego wynagrodzenia.
    Zadaniowy czas pracy wliczony jest do wynagrodzenia.

    --
    Jotte

  • 34. Data: 2009-01-05 21:46:26
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jotte wrote:
> [...]
    > Jego sprawdzenie już nie. Mimo to za sprawdzenie nie otrzymuje sie
    > osobnego wynagrodzenia. Zadaniowy czas pracy wliczony jest do

    generalnie to nauczyciele sie uwazają za strasznie uciskanych ludzi pracy...
    to pewnei przez te długie wakacje.

  • 35. Data: 2009-01-05 21:52:26
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gjtv3g$kc1$1@news3.onet Marek Dyjor
    <m...@p...onet.pl> pisze:

    > generalnie to nauczyciele sie uwazają za strasznie uciskanych ludzi
    > pracy... to pewnei przez te długie wakacje.
    no i co?

    --
    Jotte

  • 36. Data: 2009-01-05 21:52:43
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jotte wrote:
    > Zadaniowy czas pracy wliczony jest do wynagrodzenia.

    Kolokwium poprawkowego o ile nie jest zapisane w regulaminie studiów tam
    nie ma.

  • 37. Data: 2009-01-05 21:54:09
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Marek Dyjor wrote:

    > generalnie to nauczyciele sie uwazają za strasznie uciskanych ludzi
    > pracy... to pewnei przez te długie wakacje.

    a ja słyszałem, że to studenci uważają się za strasznie uciskanych.
    To pewnie przez to, że nic się od nich nie wymaga. A jak się oczekuje
    bycia na zajęciach to jest wielki wrzask.

  • 38. Data: 2009-01-05 22:05:17
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gjtuok$mqu$1@news.interia.pl witek
    <w...@g...pl.invalid> pisze:

    > Kolokwium poprawkowego o ile nie jest zapisane w regulaminie studiów tam
    > nie ma.
    Uwaga bez związku z tym, co napisałem.
    Domyślać się zresztą nie będziemy.
    Każde sprawdzić trzeba, wyniki podać itp.

    --
    Jotte

  • 39. Data: 2009-01-05 23:06:57
    Od: Cubus <c...@n...pl>

    Marek Dyjor pisze:

> [...]

    I nie ma się co zżymać, że profesor jest nieżyciowy, a doktor to
    zwyczajny kawał ch...a. Student powinien nawyknąć do tego, że
    podobny w przyszłości może być szef czy współpracownik w innym
    dziale. Nawet legendarna nieuprzejmość pań z dziekanatu uczy
    radzenia sobie w życiu ze sprawami urzędowymi.

    A tak....dopieszczeni wychuchani absolwenci bezstresowych uczelni,
    nauczeni, że wszystko za darmo i bez ograniczeń, dziwią się, że pękają
    bańki spekulacyjne, a "życie na kredycie" to bynajmniej nie "dolce vita".

  • 40. Data: 2009-01-05 23:48:11
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@n...pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > A tak....dopieszczeni wychuchani absolwenci bezstresowych uczelni,
    > nauczeni, że wszystko za darmo i bez ograniczeń, dziwią się, że pękają
    > bańki spekulacyjne, a "życie na kredycie" to bynajmniej nie "dolce vita".

    a moze jest odwrotnie - jestesmy przyzwyczajeni np. dp specyfiki pan z
    dziekanatu i potem pewne sytuacje w zyciu nas nie dziwia. A moze jakby
    dziwiły i taka urzedniczka za pyskowanie przy okienku z 3 razy dziennie
    dostałaby OPR to moze cos by sie w urzedach zmieniło?

    "Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie
    ma nieprzerwanie wzrastać." Alfred Hitchcock