eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoStudia. Ile dziekanat ma czasu na odpowiedz na zlozone pismo? (długie) › Re: Studia. Ile dziekanat ma czasu na odpowiedz na zlozone pismo? (długie)
  • Date: Tue, 19 Oct 2004 21:18:56 +0200
    From: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Studia. Ile dziekanat ma czasu na odpowiedz na zlozone pismo? (długie)

    On 19/10/2004 15:43, Wirde wrote :
    > Użytkownik "maciek_1980" <m...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Termin 1 m-ca ktoś prawdopodobnie
    > zaczerpnął z kpa (w sprawach skomplikowanych jest tam bodajże 2 m-ce ale
    > opisywany problem nie jest postepowaniem w trybie kpa).

    Na pewno nie jest to postępowanie w trybie kpa?
    Art. 161. Ustawy o szkolnictwie wyższym

    Do decyzji podjętych przez organ uczelni w indywidualnych sprawach
    studenckich, [...] stosuje się odpowiednio przepisy Kodeksu postępowania
    administracyjnego.

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    When I was ten, I read fairy tales in secret and would have been ashamed