  • 1. Data: 2004-07-15 13:50:06
    Temat: [Student] Podatek odprowadzany od pensji przy pracy sezonowej
    Od: Krystian <m...@s...poczta.usun.fm>

    Witam

    Dowiedziałem się gdzieś, że weszła *podobno* taka ustawa w Polsce, że
    osobom zatrudnionym na okres < 3 miesiace (praca sezonowa) i jeżeli osoby
    te sa studentami to nie odprowadza się podatku od ich wynagrodzeń. Nie wiem
    gdzie tego szukać dokładnie. W dzienniku ustaw znalazłem jakiś artykuł, ale
    dużo w nim nie ma. Natomiast moja znajoma miesiąc temu czytała w gazecie
    o tym i mówi, że to na pewno jest. Gazeta się szuka, ale chciałbym się
    dowiedzieć czegoś od fachowców, których mam nadzieje tutaj znaleźć.
    Może jakieś odnośniki, wskazówki ??

    Pozdrawiam
    Krystian

    --
    "You're born with a spark... to search for the truth, for the best You can
    be. Practice. Discipline. Preparation. Try and try again. Then one day

  • 2. Data: 2004-07-15 19:19:15
    Od: "treneros" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krystian" napisał w wiadomości:

    > W dzienniku ustaw znalazłem jakiś artykuł, ale
    > dużo w nim nie ma.

    Tak, w Dzienniku Ustaw ostatnio bardzo ciekawe artykuly sie zaczely
    pojawiac :-).

    --
    Z powazaniem
    -=treneros=-

  • 3. Data: 2004-07-16 23:20:46
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    In news:slrncfda01.19i.messor@messor.zapto.org,
    Krystian <m...@s...poczta.usun.fm> typed:
> [...]
    > o tym i mówi, że to na pewno jest. Gazeta się szuka, ale chciałbym się
    > dowiedzieć czegoś od fachowców, których mam nadzieje tutaj znaleźć.

    jak znajdziesz, to podaj tutaj, pliz.

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Starożytni Wikingowie powiadali, że alkohol spożywany z umiarem
    nie szkodzi nawet w największych ilościach.