    From: SebOLO <p...@b...spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Strony pornograficzne w szkole
    Date: Mon, 11 Oct 2004 13:56:23 +0200

    > Relacja "Dziennika Zachodniego" z 18 czerwca 2004 r.

    <duze ciach>

    > Myślicie, że mają szansę? Da się wykazać po pierwsze poważny uszczerbek
    > na
    > zdrowiu, a po drugie adekwatny związek przyczynowy między sposobem
    > nadzoru
    > nad uczniem, a wyskoczeniem na ekranie komputera strony porno?

    Nie wiem czy mają szanse czy tez nie, ale moim zdaniem żadne odszkodowanie
    im się nie należy... Szkoła ze swojej strony napewno nie propagowała
    pornografii i nie kazała dzieciakom tego oglądać. Z drugiej strony,
    wykładowca, czy admin szkolny nie jest wstanie zablokować wszystkich
    takich stron, czy tez monitorować non-stop każdy komputer... Pojawienia
    sie strony porno na ekranie, tak naprawde nie mozna powstrzymac poniewaz
    podszywaja sie one pod wszystko co z pornografia zwiazane nie jest. np.
    Link o nazwie sklep z butami prowadzi nas do strony porno - nie da sie
    przed tym nikogo uchronic...

    Maja to na uwadze sąd powinien oddalic wszystkie roszczenia...

    --
    ..::SebOLO::.. tu był... _____
    "Wiedziec, ze sie wie, co sie wie i wiedziec, \o o/