    From: "M" <spamerom@mowimy_nie.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Stronniczy sędzia? Jak to możliwe? [długie]
    Date: Thu, 10 Mar 2005 21:50:26 +0100

    news:d0qbfq$t1u$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > To po prostu kolejny fan "Samych swoich": sąd sądem, ale sprawiedliwość
    > musi być po naszej stronie.

    czytaliście co napisałem?
    poza naszymi dikumentami zostały tez przedstawione dokumenty przez URZEDNIKA
    PAŃSTWOWEGO - PRACOWNIKA GMINY, kóty potwierdził, że działka o której mówił
    sąsiad NIGDY NIE ISTNIAŁA!!! Mimo to sąd uznał prawo sąsiada, pomimo tego,
    że ON TEJ MAPKI, która by potwierdszała istnienie magicznej działki NIGDY
    NIE PRZEDSTAWIŁ!!! Nalezy czytać ze zrozumieniem, ale widzę, że Panowie
    macie z tym problem. Cóż, jesli jestescie Panowie przedstawicielami prawa,
    to nie dziwię się, że ono tak działa. Panom już za dyskusje dziękuję.

    Mirek