    From: "Robert J." <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Strefy platnego parkowania - inaczej
    Date: Fri, 1 Aug 2003 09:09:50 +0200

    > Pop jakims czasie dostaje wezwaznko do uiszczenia kary, i odpowiadam na
    > pismie, ze to pomylka, faktycznie stalem tam, ale nie stalem w miejscu
    > przeznaczonym do parkowania, ale obok, na znaku 'zakaz zatrzymywania sie'.

    Dlatego od pewnego czasu nie ma znakow "Parking platny" na poszczegolnych
    ulicach, a kiedys byly. Teraz jest "strefa..." i teoretycznie obowiazuje na
    calym obszarze objetym tymi znakami. Podobnie jak "Strefa ograniczonej
    predkosci" obowiazuje na calym jej obszarze, a nie do najblizszego
    skrzyzowania. Wiec nie ma znaczenia czy parkujesz na parkingu czy na
    zakazie. Procz tego ze dostaniesz jeszcze mandat albo odholuja Ci auto :-).
    Oczywiscie pomijam to, ze ten znak wg kodeksu nie zobowiazuje mnie do
    placenia, ale to juz inna bajka (patrz wiele poprzednich postow).
    Ja kiedys tez parkowalem np. przed znakiem, gdzie jeszcze nie bylo linii i,
    o dziwo, nie wtykali mi mandatow. Co prawda i tak bym je wyrzucil, ale...
    Pozdrawiam
    R.J.