    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Strata paszportu a sprawa policyjna
    Date: Wed, 24 May 2006 23:46:43 +0200

    Użytkownik "wojtas" <w...@w...net.pl> napisał w wiadomości
    news:op.s92rsyrr6vtk9c@newbie...

    > Nio wiadomo, ja bede mial nowy paszport :) Tylko nie wiem gdzie na
    ta
    > policje isc. Bo owa Pani powiedziala mi , ze musze miec "papierek" z
    > Policji i przedstawic go w konsulacie.

    A na jaką to okoliczność ów papierek masz mieć? Co Konsula obchodzi,
    że w przeszłości zgubiłeś swój paszport? Moim zdanie pani nie ma
    racji. Zadzwoń dla pewności do konsulatu. Bo na Policji nie dostaniesz
    tak naprawdę żadnego "świstka", bo niby na jaką okoliczność by Ci
    mieli go wystawić. Wystawia się potwierdzenie, jeśli byś utracił
    paszport w wyniku przestępstwa lub wykroczenia. A i to jest to
    zaświadczenie o złożeniu przez Ciebie zawiadomienia, co wcale nie musi
    oznaczać, że faktycznie ów dokument utraciłeś.