eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid] › Re: "Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid]
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: "Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie
    limitów epidemiologicznych [kowid]
    Date: Mon, 05 Apr 2021 08:07:30 GMT

    On 2021-04-05, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

    > A w ilu kościołach widziałeś *prawdziwe* drzwi przeciwpożarowe?
    > Ja osobiście pamiętam przeważnie+ tylko zwykłe drzwi i brak oznaczeń
    > dróg ewakuacji co ma "średnie" uzasadnienie że typowy kościół to w
    > większości jedno duże pomieszczenie. Chyba *słabo* pamiętam jeden
    > kościół z prawdziwymi drzwiami przeciwpożarowymi z czasów późnej komuny.

    A dlaczego muszą być prawdziwe? Wystarczy, że da się je otworzyć.

    > Zresztą po co bijesz pianę? Ja to napisałem w duchu że często nie będzie
    > *banalnie* prosto "regulować" liczbę wiernych w kościele a nie że "nie
    > da się". Po prostu nie należy koncentrując się na jednym zagrożeniu
    > zaraz zapominać o innych albo zapominać o częstych realiach jak byle
    > zaślepiony idiota.

    Nie widzę obiektywnych powodów, takoż nie widzę żadnych istotnych
    trudności aby kontrolować liczbę osób przebywających w kościele. Taki
    kościół niczym się dla mnie nie różni od innych obiektów gdzie wchodzą
    sobie ludzie. Natomiast co mnie nieustająco denerwuje to klarowne manie
    w dupie przez funkcjonariuszy kk wielu wartości, których jednocześnie ów
    Kościół uzurpuje sobie bycie wyznacznikiem i wzorcem moralnym.

    > Pamiętam jak w jakiejś parafii ksiądz w Boże Narodzenie zrobił
    > "zapisy na Pasterkę" i miejsca rozeszły się w dwie godziny bo
    > tak wielki był popyt :-)

    No życie. Mi się tam wydaje, że lpiej by było aby paru się nie dostało,
    niż się dostało a jeden zmarł, bądź nawet zostal narażony na zakażenie.

    --
    Marcin