  • Data: 2008-08-03 05:17:33
    Temat: Re: Stłuczka na skrzyżowaniu - Inne pytanie
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojtex (Wojtek G.) pisze:
    > Witam, podepne sie pod ten wątek, bo mam podobne pytanie.
    > Kiedyś w rodzinie zdarzyła się stłuczka. Pojazd wyjeżdżał z
    > drogi podporządkowanej na dużą wielopasmową drogę.
    > Przy pasie najbliższym drodze podporządkowanej była linia ciągła.
    > Po skrajnie prawym pasie nikt nie jechał i kierowca zaczął wyjeżdżać
    > na niego z podporządkowanej, wtedy ktoś jadący środkowym pasem
    > drogi głównej przejechał ciągłą i otarł o auto wyjeżdżającego.
    > Kto w takim przypadku jest winny?

    nie przeczytałeś tego wątku, a warto, zwłaszcza, jeżeli masz "czynne"
    prawo jazdy. Ale ponieważ ja też czasami jeżdżę i nie chciałbym cię
    spotkać jak wyjeżdżasz mi z podporządkowanej to zacytuję wprost z
    jednego postu:

    "Jak włączasz się do ruchu lub wjeżdżasz z podporządkowanej, to masz
    ustąpić *wszystkim* jadącym w poprzek, włącznie z jadącymi pod prąd
    i po chodniku (znaczy nieprawidłowo)."

    andy_nek