  • Data: 2007-08-14 07:40:38
    Temat: Re: Stłuczka na parkingu
    Od: Sebcio <s...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik pisze:

    > dlaczego? Jezeli złapałem goscia, przyznaje sie czy nie, to chyba policja
    > ma jakies sposoby na zbadanie sprawy poprzez porównanie uszkodzen w obu
    > pojazdach, sprawdzenie koloru lakieru który został na moim aucie itd?

    Policjant co najwyżej obejrzy sobie uszkodzenia i poradzi Ci iść do
    sądu. Nie będąc na miejscu zdarzenia i odnosząc się do uszkodzeń które
    mogły wyniknąć w różny sposób nie podejmie czynności służbowych jak na
    miejscu kolizji.
    Wiesz który to sąsiad ? Na jego samochodzie istotnie są ślady kolizji z
    Twoim ? Zrób zdjęcia obu samochodom. To na początek.

    > ejze, z tego by wynikało, ze w momencie gdy cos takiego nam sie wydazy, to,
    > majac na uwadze wysokosc znizek na wlasnym Oc, lepiej spierdzielac od razu
    > niz sie przyznawac - w koncu nawet jak nas ktos tam widział i nas złapie,
    > to nic nam nie grozi. Prawda li to?

    To już kwestia uczciwości osobistej. W praktyce jednak często tak się
    dzieje, dlatego też jeśli masz możliwość to porozmawiaj z sąsiadem -
    może po prostu nie zauważył ? No i cały czas przed Tobą stoi możliwość
    procesu cywilnego - skorzystaj z tej możliwości.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio