  • 1. Data: 2005-05-23 20:27:36
    Temat: Statystyki dla strony WWW.
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Jak wygląda od strony prawnej zbieranie statystyk odwiedzin strony WWW?

    Chodzi mi dokładnie o to, czy powinienem umieścić na mojej stronie
    specjalny, ostrzegający teksto o tym, że znam numery hostów, z których
    ktoś ją ogląda, czy mogę sprawę olać.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 2. Data: 2005-05-23 20:45:15
    Temat: Re: Statystyki dla strony WWW.
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Piotr Dembiński wrote:
> [...]
    >
    > Chodzi mi dokładnie o to, czy powinienem umieścić na mojej stronie
    > specjalny, ostrzegający teksto o tym, że znam numery hostów, z których

    A to niby tylko ty bedziesz znal "numery" hostów? :)

    KAzda transmisja w Internecie powoduje znajomosc hostu nadawcy - jesli
    tego specjalnie nie ukrywa.

    =^;^= [ [xywa][małpa][xywa].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 3. Data: 2005-05-23 21:57:31
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Kocureq <a...@...stopce.pl> writes:

    > A to niby tylko ty bedziesz znal "numery" hostów? :)

    Niby nie, ale strona WWW należy do mnie.

    > KAzda transmisja w Internecie powoduje znajomosc hostu nadawcy -
    > jesli tego specjalnie nie ukrywa.

    Nie musisz mi tego tłumaczyć.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 4. Data: 2005-05-23 22:26:29
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Piotr Dembiński wrote:
    > Niby nie, ale strona WWW należy do mnie.

    > Nie musisz mi tego tłumaczyć.

    Zatem KAZDY z kim uzytkownik sie komunikuje (pomijajac pewne wypadki
    szczegolne :) zna numer hosta tego uzytkownika. Taka technologia.

    Z tego wzgledu nie ma sensu podawac takiej informacji.

    Z punktu widzenia praktycznego: strony monitorowane przez gemiusa tez
    tego nie podaja, wiec nie ma sie czym przejmowac :)

    Z punktu widzenia prawa (nie jestem prawnikiem, nie ksztalcilem sie
    prawniczo, tak tylko sobie zagladam to tu to tam w zwiazku z zawodem :)
    nie znam podstaw do koniecznosci ostrzegania uzytkownika. IP nie
    identyfikuje osoby, wiec ochrona danych tez niezbyt :)

    =^;^= [ [xywa][małpa][xywa].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 5. Data: 2005-05-24 12:53:50
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Kocureq <a...@...stopce.pl> writes:

    [snap]

> [...]
    > :) nie znam podstaw do koniecznosci ostrzegania uzytkownika. IP nie
    > identyfikuje osoby, wiec ochrona danych tez niezbyt :)

    OK, to olewam.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 6. Data: 2005-05-28 12:06:01
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 24 May 2005 14:53:50 +0200, p...@g...pl (Piotr Dembiński)
    wrote:

    >--
    >http://www.piotr.dembiński.prv.pl

    Strona o podanym adresie nie istnieje

    Podany adres nie został znaleziony w systemie domen PRV.PL - upewnij
    się, że nie popełniłeś błędu.

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum

  • 7. Data: 2005-05-28 17:05:41
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    WAM <n...@n...nopl.pl> writes:

    > On Tue, 24 May 2005 14:53:50 +0200, p...@g...pl
    > (Piotr Dembiński)

    > Strona o podanym adresie nie istnieje

    Ależ zapewniam, że istnieje.

  • 8. Data: 2005-05-28 17:43:15
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Piotr Dembiński wrote:

    > Ależ zapewniam, że istnieje.

    Istnieje.
    Ale jak na informatyka to mógłbyś się postarać o stronę bardziej
    wyszukaną :)

  • 9. Data: 2005-05-29 11:39:10
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    witek <w...@g...pl.spam.invalid> writes:

    > Istnieje.
    > Ale jak na informatyka to mógłbyś się postarać o stronę bardziej
    > wyszukaną :)

    Nie studiuję marketingu, to i autoreklamę mam prostą do bólu.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl