    From: " jb" <j...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Statystyki Sadow Grodzkich
    Date: Sun, 7 Jun 2009 21:40:39 +0000 (UTC)

    Icek <i...@d...pl> napisał(a):

    > jest
    >
    > 70-75% z jakiego powodu? Chyba nie wykrycia sprawcy.

    Jak to jakich? Art. 17 par. 1 i 2 kpk. Niewykryć niemal nie ma, od kiedy klepy
    przeszły do rejestrówek, i Policja nie musi ich przesyłać do zatwierdzenia.
    Podobno mają ich drugie tyle.
    Umarza się niemal wszystkie art. 190 kk (o groźby to oskarzyłem klienta
    ostatnio chyba jeszcze za premiera Millera), wiekszość art. 207 kk, sporo art.
    286 kk, 157 kk i itp.

    > nie no ja mowie "wszystkie sensowne".

    No to chyba logiczne, ze jak na klienta sa dowody, to sie oskarża.

    A jak juz cos trafi do SG to na 99% wynik
    > przegrany dla obwinionego.

    Bo zazwyczaj nie kieruje się niesłusznych aktów oskarżenia. ;) Niewinnych się
    nie oskarża - co najwyżej czasami dowodów brakuje...