  • 1. Data: 2005-03-11 09:15:59
    Temat: Sprzedaż samochodu z ratami
    Od: "Kaja" <k...@g...pl>

    Witam,

    Nie wiem czy na dobrą grupę piszę, ale może ktoś mi będzie w stanie pomóc.

    Sprawa następująca: czy istnieje możliwość sprzedania samochodu z ratami??
    Auto wzięte na kredyt, do spłacenia jeszcze przez 2, 5 roku. Czy np. można
    samochód sprzedać auto-komisowi bądź osobie fizycznej i jakie dokumenty są
    wówczas wymagane?

    Za wszelką pomoc z góry dziękuję.

    Pozdrawiam, Kaja

  • 2. Data: 2005-03-11 09:46:26
    Temat: Re: Sprzedaż samochodu z ratami
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Sprawa następuj?ca: czy istnieje możliwo?ć sprzedania samochodu z ratami??

    Tak.

    > Auto wzięte na kredyt, do spłacenia jeszcze przez 2, 5 roku. Czy np. można
    > samochód sprzedać auto-komisowi b?dĽ osobie fizycznej i jakie dokumenty s?
    > wówczas wymagane?

    Tak. Ale musisz miec zgode banku. Bank zazwyczaj bedzie przy tej okazji
    wymagal splaty kredytu, albo jego cesji na kupujacego.

  • 3. Data: 2005-03-11 09:55:04
    Od: "zeus" <z...@h...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@S...op.pl> napisał w wiadomości

    > Tak.

    > Tak. Ale musisz miec zgode banku. Bank zazwyczaj bedzie przy tej okazji
    > wymagal splaty kredytu, albo jego cesji na kupujacego.

    Jeżeli zatem bank poprosi o spłatę przed sprzedażą samochód będzie bez rat,
    a cesja może sporo kosztuje i pewnie długo trwa.
    Czyli tak ale nie.
    Polskie prawo jest strasznie zawiłe.

  • 4. Data: 2005-03-11 09:59:10
    Od: "Kaja" <k...@g...pl>

    > Tak. Ale musisz miec zgode banku. Bank zazwyczaj bedzie przy tej okazji
    > wymagal splaty kredytu, albo jego cesji na kupujacego.

    Witaj,

    Właśnie chodzi o spłatę samochodu z ratami, czyli bez wcześniejszej ich
    spłaty. Możesz napisac jak to mniej więcej wygląda i czy jest duża szansa na
    taką sprzedaż?

    Pozdr, Kaja

  • 5. Data: 2005-03-11 10:02:51
    Od: "Kaja" <k...@g...pl>

    > Jesli tej kasy nie ma duzo, to mozna sprobowac zamienic w tym samym
    > banku kredyt samochodowy na kredyt konsupcyjny. Czyli uwalniasz zastaw,
    > nadal masz kredyt (pewnie drozszy), a jak dostajesz kase od kupujacego
    > to splacasz konsupcyjny i po sprawie.

    Hmmm.... trochę to dla mnie bez sensu. Chciałabym się pozbyć po prostu auta
    bez pakowania się w kolejne kredyty. Ale dziękuję za odpowiedź:)

    > Krzysiek, Krakow, http://www.krzysiekpp.prv.pl/

    Pozdrawiam, Kaja

  • 6. Data: 2005-03-11 10:04:56
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

  • 7. Data: 2005-03-11 10:12:19
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <k...@g...pl> napisal(a):

    > Hmmm.... trochę to dla mnie bez sensu. Chciałabym się pozbyć po prostu auta
    > bez pakowania się w kolejne kredyty. Ale dziękuję za odpowiedź:)

    1. przeczytaj umowę kredytu
    2. idź do banku i porozmawiaj o temacie

    Jeden bank się zgodzi, drugi nie, trzeci zażąda za to opłaty. Nie ma co
    pytać na grupach dyskusyjnych, trzeba się zorientować u źródła.
    --
    Samotnik

  • 8. Data: 2005-03-11 10:16:05
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Wła?nie chodzi o spłatę samochodu z ratami, czyli bez wcze?niejszej ich
    > spłaty. Możesz napisac jak to mniej więcej wygl?da i czy jest duża szansa na
    > tak? sprzedaż?

    Tak czy inaczej musisz pogadac z bankiem kredytujacym, generalnie trzeba
    bedzie zrobic cesje kredytu na kupujacego, wiec wszystkie strony tej
    sprawy musza sie po prostu dogadac.

  • 9. Data: 2005-03-11 10:21:25
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Wła?nie chodzi o spłatę samochodu z ratami, czyli bez wcze?niejszej ich
    > spłaty. Możesz napisac jak to mniej więcej wygl?da i czy jest duża szansa na
    > tak? sprzedaż?

    W sumie najprostsze wyjscie to takie, ze kupujacy daje ci kase, a ty
    splacasz kredyt. Ale to wymaga wysokiego stopnia zaufania ;)

  • 10. Data: 2005-03-11 11:14:11
    Od: "Kaja" <k...@g...pl>

    > Tak czy inaczej musisz pogadac z bankiem kredytujacym, generalnie trzeba
    > bedzie zrobic cesje kredytu na kupujacego, wiec wszystkie strony tej
    > sprawy musza sie po prostu dogadac.

    Ok, dziękuję:)