eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprzedaż mieszkania które jest spadkiem - pomóżcie podpowiedzcie. › Re: Sprzedaż mieszkania które jest spadkiem - pomóżcie podpowiedzcie.
  • Data: 2010-03-04 06:29:52
    Temat: Re: Sprzedaż mieszkania które jest spadkiem - pomóżcie podpowiedzcie.
    Od: "Bartek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    > składasz w sądzie rodzinnym właściwym dla swojego miejsca zamieszkania
    > wniosek o zezwolenie na dokonanie czynności przekraczającej zakres
    > zwykłego zarządu majątkiem dziecka;
    > opłacasz wniosek 40 zł;
    > dołączasz odpis aktu urodzenia dziecka, odpis postanowienia o stwierdzeniu
    > nabycia spadku
    > opisujesz co chcesz zrobić;
    > opisujesz dlaczego chcesz tak zrobić;
    > opisujesz jaki jeszcze majątek ma dziecko (jeśli ma);
    > dołączasz dokumenty dotyczące nieruchomości (odpis z księgi wieczystej,
> [...]

    Tak też zrobiłem wszystkie dokumenty złozyłem, ale mam do was jeszcze
    pytanko:
    w sądzie powiedzieli mi że na taką decyzję moge czegać co najmniej 3 - mc,
    wiem że bez tego mieszkania sprzedać nie mogę.

    Ale ponieważ mam już kupca na swoje mieszkanie, klientowi sie nie spieszy,
    ale chce je już zarezerwować, więc czy mogę z nim spiać już umowę
    przedwstępną i wziąść zadatek, czy nie? Czy nie mogę z nim spisać umowy
    przedwstępnej zanim sąd nie wyrazi zgody?