    From: "tomek tarasiuk" <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprzedaż kredytu a ochrona danych osobowych.
    Date: Sat, 27 Mar 2004 23:17:45 +0000 (UTC)

    kam <X#k...@p...onet.pl.#X> napisał(a):

    > Miałes w umowie zagwarantowane mieszkanie? Przez kogo?
    >
    > KG
    Masz rację z tą gwarancją. Ciekawi mnie dlaczego bank brał moje pieniądze.
    Kilkaset tysięcy osób oszczędzających w ten sam sposób dostało mieszkanie.
    Na dodatek na książeczce z napisem PKO wydrukowany był budynek. Według
    Ciebie ten domek na książeczce to była jakaś wizja artystyczna projektanta
    okładki. Z równym powodzeniem mógł tam umieścić kształt szwncsztukera ale
    byłoby to zbyt dosłowne. A plakaty w placówkach PKO zachęcające do
    oszczędzania w ten sposób zastępowały malowanie ścian. Ale jak zauważyłeś
    odeszliśmy od głównego tematu. Pool napisał "Bank Sprzedał mój kredyt,
    zaciągnięty jeszcze przed ustawą o ochronie
    danych osobowych, i teraz jakaś firma windykacyjna postawiła go w stan
    wymagalności.
    W umowie kredytowej nigdzie nie ma zawartej mojej zgody na sprzedaż kredytu
    i przekazanie moich danycch osobowych.
    Czy takie postępowanie Banku jest zgodne z prawem??" i oczekiwał sensownej
    odpowiedzi. Ty odpisałeś "a może byś najpierw spłacił kredyt?". Jak nie
    wiesz co mu odpisać żeby było na temat to lepiej nic nie pisz bo bedzie to
    źle widziane przez innych. Aż dziw bierze że do tej pory nie zostałeś za to
    naprostowany. Mnie takie pisanie nie na temat nie przeszkadza dlatego wdałem
    sie z Toba w wymiane poglądów. Rada żeby spłacił kredyt jest chybiona. W
    dobre rady to pool jest pewnie zaopatrzony do 60 roku życia. A tak na
    marginesie, jego postepowanie mi sie podoba. Nie dość że nie spłacił kredytu
    to jeszcze chce ich źgnąć na pare groszy. No to co jak już się wdałeś w tą
    duskusję to skończysz ją jak mężczyzna czy jak premier. Tomek