    From: Mruk <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprowadzanie towaru z Chin i sprzedawanie go na Allegro
    Date: Sun, 18 May 2014 20:30:46 +0200

    > Mam jeszcze jedno pytanie do Ciebie, M. Jeżeli ktoś nie ma wyboru i musi
    > żyć w Polsce, to jakim - w miarę bezpiecznym i legalnym biznesem - może
    > się taki ktoś zająć? Ktoś, kto dopiero zaczyna się interesować tematem i
    > jest tym, jak to określiłeś - żółtodziobem?
    > No bo żyć za coś trzeba.

    na moje oko każdym. Jak jesteś dobry w danej dziedzinie to dasz radę.
    Liczy się punktualność, wysoka jakość, uczciwość. Możesz kłaść kafle
    albo sprzątać mieszkania. Jak będziesz to robił bardzo dobrze to
    będziesz zarabiał dużo kasy.

    Jak nie masz tego genu samodzielności i pomysłowości to idź na etat.
    Prowadzenie firmy to naprawdę ciężka praca. Pracujesz 24h na dobę, nie
    możesz wyłączyć telefonu komórkowego o 15. I tyle. Od pewnej skali
    biznesu robi się łatwiej. Ale jakakolwiek jednoosobowa firma to kłopot.