  • 11. Data: 2011-08-31 18:15:37
    Temat: Re: Sprawdzenie wpisu w KW
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-08-31 08:01, emeryt pisze:

    > eh, pewnie jej chodzi nie po lewej a po prawej,
    > i nie chodzi o pierwszą literę nazwiska a o cyfrę od 0 do 9
    >
    > Sprawdzone z 2 księgami i ma być cyfra.
    > Ona jest wyliczana według jakiegoś algorytmu.
    > Jak jej nie znasz metodą prób i błędów wpisujesz kolejno
    > od 0-9 i któraś z 10 cyfr będzie prawidłowa.
    > Ot cała tajemnica.

    Dzięki. Z tego co się dowiedziałam to mojej księgi wieczystej z 99 roku
    już nie ma. Zdenerwowałam się. Napisałam maila do Hipoteki, ciekawa
    jestem czy odpiszą. Może jeszcze jutro tam zadzwonię.

    --
    animka

  • 12. Data: 2011-09-01 18:05:11
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

> [...]
    > Jak jej nie znasz metodą prób i błędów wpisujesz kolejno
    > od 0-9 i któraś z 10 cyfr będzie prawidłowa.

    Już sprawdziłam. Wg wskazówek mialo być WA6M, a faktycznie było WA2M.
    Koszmar.
    Na dodatek ktoś wpisujący do komputera zmienił nazwę ulicy! W nazwie
    mojej ulicy jest "n" zamiast "w". Czyli dane nieprawdziwe! Na dodatek
    nie można wysłać do tego sądu wiadomości ze strony.

    --
    animka