  • Data: 2003-07-24 00:25:22
    Temat: Re: Sprawa rozwodowa. Co knuje pan?
    Od: "Piotr" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 1. Czy slub pana z inna pania moze miec konsekwencje takie jak np.
    > wygasniecie zobowiazan (alimenty, zapewnienie dachu nad glowa) wobec
    > bylej malzonki.

    To nie ma znaczenia.

    > 2. Rozumiem, ze jesli pani chce miec gdzie mieszkac, nie powinna sie
    > godzic pod zadnym pozorem na 'orzekanie bez winy'?

    W zasadzie tak, ale powinna zrobic sobie rachunek sumienia, w ktorym
    przypadku wiecej straci, jesli sie zgodzi bez orzekania, wtedy rozejda sie i
    po klopocie, a jesli nie, to wtedy zacznie sie prawdziwa WOJNA

    typu wyciaganie wszystkich brudow, proba udowodnienia Jej winy itp. itd... a
    mieszkanie ja bym juz sie rozgladal za wynajeciem innego
    Piotr