  • Data: 2005-08-06 13:59:07
    Temat: Re: Spółka cywilna -once more
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Roxy" <r...@W...gazeta.pl> napisał:

    >nasunęła mi się pewna wątpliwość - czy US tej nowej firmy nie potraktuje
    >jako firmanctwo ? W celu obniżenia np. podatku dochodowego ?
    "Firmanctwo" ....a co to takiego ? US nie może traktować, a jedynie
    stwierdzić i wskazać, które działania miały na celu ominięcie podatku.

    Dalej a kto powiedział/napisał, że obie s.c. chcą za sobą
    współpracować ? Z treści pytania można wyciągnąć wręcz przeciwny
    wniosek - chcą ze sobą konkurować !

    >sprzedaż komputerów, i druga firma - też s.c /z TYM SAMYM wspólnikiem/
    >tez sprzedaje komputery,
    Są dwa oddzielne podmioty i jeśli sobie wzajemnie nie sprzedają to nie
    ma problemu.

    >zapłacić podatek doch. np. 40 % - z obu mieć po 19 %... ???
    A jest to zabronione ?

    Artur Golański